czwartek, 29 października 2015

Zawieszam bloga.

Hejj chciałabym tylko powiedzieć, że zawieszam tego bloga na czas nieokreślony. Potrzebuję trochę odpoczynku. I prawda jest taka, że nie mam już siły pisać tej historii. Skończyły mi się chęci, wena i czas. Akademia Wampirów, nie fascynuje mnie tak bardzo jak kiedyś. Nie chcę pisać na siłe, bo to poprostu nie ma sensu. Rozdziały wyglądałyby jeszcze gorzej niż teraz, a na pewno, niektórzy zauważyli, że ostatnie rozdziały są coraz słabsze...
Ale nie martwcie się na pewno nie zostawie tego opowiadanie bez zakończenia :) Powrócę do niego kiedy tylko będe mogła.
Przepraszam, bo wiem, że są jeszcze osoby, które czekają na ten nieszczęsny 15 rozdział...
Pozdrawiam i mam nadzieję, że zrozumiecie.

14 komentarzy:

  1. Szkoda. Tak bardzo chciałam zobaczyć reakcje Dymitra...
    No, cóż chyba sobie poczekam.
    Mam nadzieje, że tak jak mówisz kiedyś tu wrócisz. W każdym razie dalej codziennie będę tu zaglądać z nadzieją na dalszy ciąg.
    Czekam na next i weny...

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym podpisać się pod wypowiedzią anonima na górze. Przykro że tak jest, ale cóż staram się to zrozumieć. Mam nadzieję, że niedługo skończysz twoją historię jakimś super rozdziałem. Życzę ci jeszcze trochę weny, na wspaniałe zakończenie opowiadania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem, też czasem mam wszystkiego dość, nie mam czasu... Dlatego życzę weny i mam nadzieję, że mimo wszystko do nas wrócisz :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Smuteczek... "Wieczność bez ciebie będzie taka samotna..." :D powodzenia na egzaminach, ale liczę, że wcześniej coś napiszesz ;)
    Pozdrawiam L.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem, gdy już wrócisz będę już czekała na blogu.... pozdrawiam i życzę dobrych ocen w szkole :) -Jula^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam na brak weny jeszcze raz przeczytać akademie i inne błogi, liczę na szybki powrót do nas i weny

    OdpowiedzUsuń
  7. Trafilam tu kilka dni temu i musze powiedziec ze opowiadanie jest rewelacyjne :-) Mam nadzieje ze wrocisz tutaj i bedziesz kontynuowac rozdzialy. Jak na razie zycze powrotu weny i pozdrawiam :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey <3 Rozdziały wcale nie są gorsze. Są ciekawe. Sama piszę opowiadania. Swoje...Rozumiem ,że poprostu potrzebujesz odpoczynku. Bardzo bym się ucieszyła gdybyś wróciła do pisania. Twoja kontynuacja jest rewelacyjna. Najlepsza jaką czytałam. Gdybyś zechciała wrócić do pisania to proszę. Skontaktuj się

      Usuń
  8. Czekamy!!! :'( To już prawie rok. Daj nam chociaż jakiś znak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :/ Bardzo mi się podobają jej opowiadania AV

      Usuń
    2. Wiecie co? Nie spodziewałam się, że faktycznie ktoś nadal czeka na kontynuacje. I naprawde myśle cały czas w jakim kierunku powinnam pójść w tym opowiadaniu. Fakt, nie interesuję się AW tak bardzo jak kiedyś ale cały czas to opowiadanie jest w moim serduszku. Postaram się wrócić :)

      Usuń